Нам довіряють більше 6825 людей по всьому світу

Угода

Угода щодо користування інтернет сервісом обміну титульних знаків
 
1. Сторони угоди.
 
Угода укладається між інтернет-сервісом з обміну титульних знаків, далі Виконавець, - з однієї сторони, та Замовником, в особі того, хто скористався послугами Виконавця, - з іншої сторони.
 
2. Перелік термінів.

2.1. Обмін титульних знаків - автоматизований продукт інтернет обслуговування, який надається Виконавцем на підставі цих правил.
2.2. Замовник - фізична особа, яка погоджується з умовами Виконавця та цієї угоди, до якої приєднується.
2.3. Титульний знак - умовна одиниця тієї чи іншої платіжної системи, що відповідає розрахункам електронних систем та позначає обсяг прав, що відповідають договору системи електронної оплати та її Замовника.
2.4. Заявка - відомості, передані Замовником для використання засобів Виконавця в електронному вигляді, які свідчать про те, що він приймає умови користування сервісом, які пропонуються Виконавцем у даній заявці.

3. Умови угоди.
 
Дані правила вважаються організованими за рахунок умов публічної оферти, яка утворюється під час подачі Замовником заявки і є однією з головних складових цього договору. Публічною офертою іменуються відображувані виконавцем відомості про умови подачі заявки. Головною складовою публічної оферти є дії, зроблені на завершення подачі заявки Замовником, які свідчать про його точні наміри здійснити операцію на умовах, запропонованих Виконавцем перед завершенням даної заявки. Час, дата, і параметри заявки створюються Виконавцем автоматично в момент закінчення формування даної заявки. Пропозиція має бути прийнята Замовником протягом 24 годин від закінчення формування заявки. Договір з обслуговування набуває чинності з моменту надходження титульних знаків у повному розмірі, зазначеному в заявці, від Замовника на реквізити Виконавця. Операції з титульними знаками обліковуються згідно з правилами, регламентом і форматом електронних систем з розрахунків. Договір дійсний протягом строку, який встановлюється з моменту подання заявки до розірвання за ініціативою однієї зі сторін.
 
4. Предмет угоди.

Шляхом використання технічних методів Виконавець зобов'язується виконувати обмін титульних знаків за комісійну винагороду від Замовника, після подачі даною особою заявки, та вчиняє це шляхом продажу титульних знаків особам, які бажають їх придбати за сумою, що зазначена не нижче, ніж у заявці, поданій Замовником. Грошові кошти Виконавець зобов'язується переказувати на зазначені Замовником реквізити. У разі виникнення під час обміну прибутку, він залишається на рахунку Виконавця, як додаткова вигода та премія за комісійні послуги.

5. На додаток.
 
5.1. Якщо на рахунок Виконавця надходить сума, що відрізняється від зазначеної в заявці, Виконавець робить перерахунок, який відповідає фактичному надходженню титульних знаків. Якщо дана сума перевищує зазначену в заявці більш ніж на 10%, Виконавець розриває договір в односторонньому порядку і всі кошти повертаються на реквізити Замовника, з урахуванням вирахуваної суми на комісійні витрати під час переказу.

5.2. У разі, коли титульні знаки не відправляються Виконавцем на зазначені реквізити Замовника протягом 24 годин, Замовник має повне право зажадати розірвання угоди і анулювати свою заявку, тим самим здійснюючи повернення титульних знаків на свій рахунок у повному обсязі. Заявка на розірвання угоди та повернення титульних знаків виконується Виконавцем у тому випадку, якщо грошові кошти ще не були переведені на зазначені реквізити Замовника. У разі анулювання договору, повернення електронної валюти здійснюється протягом 24 годин з моменту отримання вимоги про розірвання договору. Якщо затримки при поверненні виникли не з вини Виконавця, він не несе за них відповідальності.
5.3. Якщо титульні знаки не надходять від Замовника на рахунок Виконавця протягом зазначеного терміну, з моменту подачі заявки Замовником, угода між сторонами розривається Виконавцем з одного боку, тому що договір не вступає в дію. Замовник може про це не повідомлятися. Якщо титульні знаки надходить на реквізити Виконавця після зазначеного терміну, то такі кошти переказуються назад на рахунок Замовника, причому всі комісійні витрати, пов'язані з переказом, вираховуються з даних коштів.

5.4. Якщо відбувається затримка переказу коштів на реквізити, зазначені Замовником, з вини розрахункової системи, Виконавець не несе відповідальності за шкоду, що виникає внаслідок довгого надходження грошових коштів. У цьому випадку Замовник повинен погодитися з тим, що всі претензії будуть пред'являтися до розрахункової системи, а Виконавець надає свою допомогу в міру своїх можливостей у рамках закону.
5.5. У разі виявлення підробки комунікаційних потоків або чинення впливу, з метою погіршити роботу Виконавця, а саме його програмного коду, заявка призупиняється, а переказані кошти піддаються перерахунку згідно з чинною угодою. Якщо Замовник не згоден з перерахунком, він має повне право розірвати договір і титульні знаки відправляться на реквізити вказані Замовником.
5.6. У разі користування послугами Виконавця, Замовник повністю погоджується з тим, що Виконавець несе обмежену відповідальність, що відповідає рамкам цих правил за отримані титульні знаки та не надає додаткових гарантій Замовнику, а також не несе перед ним додаткової відповідальності. Відповідно Замовник не несе додаткової відповідальності перед Виконавцем.
5.7. Замовник зобов'язується виконувати норми, що відповідають законодавству, а також не підробляти комунікаційні потоки і не створювати перешкод для нормальної роботи програмного коду Виконавця.


5.8. Виконавець не несе відповідальності за шкоду і наслідки при помилковому переказі електронної валюти в тому випадку, якщо Замовник вказав при подачі заявки невірні реквізити.

5.9. Сервіс залишає за собою право на запит перевірки відповідності платіжних даних від клієнта, у разі підозри в шахрайстві. У випадках, коли клієнт відмовляється - грошові кошти не повертаються та залишаються замороженими, доти, доки не буде підтверджено відправлення власником картки.

5.9.1. За повернення, передбачені політикою сервісу - утримується комісія 5% від отриманого активу клієнта (банківські перекази, криптовалюти, електронні валюти).

6. Умови проведення обмінних операцій у Сервісі.
6.1. Заборонено використання Сервісу для проведення шахрайських та незаконних операцій. Користуючись послугами Сервісу, Користувач погоджується з тим, що будь-яка спроба обміну шахрайського капіталу матиме судове переслідування за всією суворістю закону.
6.2. Адміністрація Сервісу залишає за собою право надавати інформацію про подібні платежі правоохоронним органам, адміністраціям платіжних систем, а також жертвам шахрайських дій на першу вимогу, якщо факт шахрайства буде доведено.
6.3. Користувач зобов'язаний надати документи, що ідентифікують особу, у разі підозри у відмиванні брудних (викрадених) грошей.

6.4. Користувач зобов'язується не порушувати роботи Сервісу шляхом втручання в його програмну або апаратну частини, а так само шляхом спотворення параметрів, переданих Сервісу.
6.5. У разі неможливості завершення платежу в автоматичному режимі (відсутність зв'язку з платіжною системою, неотримання підтвердження від платіжної системи даних про платіж, нестачу коштів, помилкові реквізити, зазначені Користувачем, тощо), обмін буде завершено протягом 24 робочих годин або кошти будуть повернуті за вирахуванням комісії платіжної системи.
6.6. Адміністрація Сервісу має абсолютне право відмовити в наданні послуг будь-якому клієнту, без пояснення причин.
6.7. Забороняється використовувати будь-які засоби приховування реальної IP адреси (проксі, VPN і т.д.). В іншому випадку всі грошові кошти будуть затримані, до моменту повної ідентифікації відправника грошових коштів.

6.8. При створенні заявки, намагайтеся не використовувати пошту "@ukr.net". Через невідомі причини роботи цього поштового сервісу - він може не приймати листи від багатьох ресурсів, у тому числі нашого.

6.9. При виконанні обміну на картку ПриватБанку "картка для виплат" - обмінний пункт не покриває комісію клієнта, яку з нього бере банк одержувач. Так як ця комісія списується банком одержувачем. Щоб не втрачати свої кошти на комісіях, використовуйте картки "Універсальна". 

7. Гарантійний строк
 
Протягом 24 годин з моменту виконання обміну титульних знаків Виконавець дає гарантію на надані послуги.
В обміні беруть участь три сторони - Платіжна система / наш сервіс / банківський сервіс
Підвисання заявок часто відбувається через технічні помилки на стороні ЕПЗ або Банків
У цьому випадку щойно проблеми будуть усунені, заявку буде оброблено. 

7.1. У разі зміни курсу на біржі більш ніж на 5% - сервіс може запропонувати клієнту Виконати повернення або перерахувати заявку за новим курсом.

7.2. Курс у заявці фіксується на 18 хвилин, якщо оплата надійшла після скасування заявки - курс перераховується на актуальний, на момент звернення клієнта. 


8. Непередбачені обставини.
 
У разі, коли в процесі опрацювання заявки Замовника виникають непередбачувані обставини, що сприяють невиконанню Виконавцем умов договору, строки виконання заявки переносяться на відповідний строк тривалості форс-мажору. За прострочені зобов'язання Виконавець відповідальності не несе.

9. Форма угоди.
 
Цю угоду обидві сторони, в особі Виконавця і Замовника, приймають як рівноцінний за юридичною силою договір, позначений у письмовій формі.
 
10. Робота з картами Англії та США - не приймаються перекази та платежі.
 
11. Претензії та суперечки.
 
Претензії за цією угодою приймаються Виконавцем у формі електронного листа, в якому Замовник вказує суть претензії. Цей лист надсилається на зазначені на сайті реквізити Виконавця.


12. Відмова від зобов'язань.
 
Виконавець має право відмови на укладення договору і виконання заявки, причому без пояснення причин. Цей пункт застосовується по відношенню до будь-якого клієнта.

13. ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Пропоновані товари та послуги надаються не на замовлення особи або підприємства, що експлуатує систему WebMoney Transfer. Ми є незалежним підприємством, що надає послуги, і самостійно ухвалюємо рішення про ціни та пропозиції. 

14. AML/KYC:

- Внутрішня система перевірки високоризикових транзакцій, здійснює перевірку на базі Crystal, для запобігання заморожування коштів і розглядів з криптовалютними біржами.

- У разі запиту інформації щодо високоризикової транзакції від біржі - обмінний пункт призупиняє обмінну операцію доти, доки клієнт не надасть належне підтвердження походження коштів, яке задовольняє AML/KYC підрозділ біржі.

- До підтверджуючих факторів належать: документи проведення угоди, наслідком якої клієнт підтверджує законне заволодіння криптовалютними активами. Документи, що засвідчують особу (паспорт або водійське посвідчення).

- При проведенні криптовалютної угоди з Business - акаунтами, підтверджуючими документами є: реєстраційні документи, із зазначеною юридичною адресою, а також реєстраційний код компанії, виписка з банківського аккаунта/біржі, що підтверджує законне заволодіння криптовалютними активами.

- У разі блокування транзакції з боку біржі - вона може бути заблокована на термін, встановлений регулятором. Кожна ситуація індивідуальна, і може тривати від 1-3 робочих днів, у складних випадках - до закінчення судових процесів або зняття арешту з пов'язаних з криптовалютою активів.